پدر


tarsnak

X


پدر

دوستت دارم

6
 بابا دوستت دارم بابا جونم هیچ وقت فراموشت نمیکنم تو هم مارو فراموش نکن

دلم برات تنگه بابا

دوستت دارم
نوشته شده در شنبه بیست و ششم آذر 1390ساعت 10:44 توسط مینا| نظر بدهيد |
5
 پدرم بی تو تنها ترینم
نوشته شده در شنبه بیست و ششم آذر 1390ساعت 9:51 توسط مینا| نظر بدهيد |
4
او را به خاک سپردم خاک را به او

عاقبت من کجاست میان خاک و او

من خسته راه بودم من دلتنگ دیدار بودم

من امدم تا صدایش بشنوم

اما صدایش که رفت وجودش ندیدم

من او را به خاک خاک را به او سپردم

من رفتن را با چشمان خیس دیدم

هر بار ظرف اب برایش به دست داشتم

ان روز  برایش خاک اماده داشتم

هر بار بوسه بر صورت او نهادم

ان روز بوسه بر خاک او نهادم

شنیدن صدای او به ابد رفت

دیدن نگاه او به عاقبت

حال بگو کجاست دوستی بر زمین

که همه دروغ است و سهم من سنگین

 

 

دوستت دارم پدر

مینا
نوشته شده در شنبه بیست و ششم آذر 1390ساعت 9:44 توسط مینا| نظر بدهيد |
3

خسته ام از خويش... از اين تکرار خويش...

 از گذشته ي تلخ و آينده ي مبهم خويش...

تو را در گلويم فرياد مي زنم...

 نامت را... حضورت را... خيالت را... وجودت را...

دستهايم را در گرمي يه دستهايت بگير و مرا فرياد کن...

بيا بيا  تا به شانه هايت  تکيه کنم...

دستت را به من بده... حرفم را به بشنو...

دين من عشق تو است... مذهب من عشق تو است...

 وجود من عشق تو است...

دوستت دارم پدر
نوشته شده در شنبه بیست و ششم آذر 1390ساعت 9:34 توسط مینا| نظر بدهيد |
2
دوستت دارم پدر
پدر وقتي كه ميايي  با طنين قدمهايت نواي محبت را به خانه مي آوري. خنده نشسته بر لبانت


خستگي ات را پنهان مي كند. مي دانم دلواپسي ، اما اميدوار به آينده مي نگري.


دلم مي خواهد كوير دستانت را با اشك چشمانم آبياري كنم و عصاي دستان مهربانت باشم.

 برگرد پدر

نوشته شده در شنبه بیست و ششم آذر 1390ساعت 9:21 توسط مینا| يک نظر |
1.
باباجونم سلام خوبی؟چه خبر؟ با محرم در چه حالی؟برا منم دعا میکنی؟بابا مارو فراموش نکنی ها میدونم حرفام تکراریه ولی خیلی دلم برات تنگ شده بابا خیلی ای کاش بیدار میشدم و میدیدیم همش خواب بوده بابا یادته هر سال نذر داشتی هیئت میومد خونه اما نذرت برا عمو بود بابا دیشب برا خودت بود تمام حرکاتت جلو چشمام بود صدات تو گوشم بود بابا بسه خستم بخدا دیگه نمتونم بابا تورو به امام حسین برگرد و بگو همش خواب بوده بابا هیچکی دردمو نمیفهمه برگرد بابا بذار منم سایه بالاسر داشته باشم بابا برگرد دوستت دارم بابا

دوستت دارم
نوشته شده در یکشنبه سیزدهم آذر 1390ساعت 18:2 توسط مینا| يک نظر |

Design By : Night Skin



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:,ساعت 19:15 توسط amir fallah| |


Power By: LoxBlog.Com

تماس با ما